ایده هایی برای وب سایت شما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


چه اتفاقی می افتد که می خواهید خانه ای با باغی بیش از حد رشد کرده ، شکافی در بزرگراه و شکسته درب ورودی داشته باشید؟ هیچ پیشنهادی نیست ، درست است؟ دقیقاً به همین دلیل است که شما به بهترین طراحی صفحه اصلی برای وب سایت خود نیاز دارید.

صفحه اصلی خود را مشابه جذابیت محدود کردن یک خانه در نظر بگیرید. این اولین چیزی است که بسیاری از افراد هنگام بازدید از وب سایت شما می بینند ، بنابراین شما می خواهید از لحظه دوم بارگیری صفحه آنها را تحریک کنید.

اما این فقط در مورد زیبایی نیست. همچنین می خواهید صفحه اصلی شما تبدیل شود. همانطور که در بالا گفتم ، شکستن درب ورودی و یک مسیر عبور غیرقابل دسترسی مانع از این می شود که خریداران آینده حتی به فکر فروش باشند. مشابه آن چیری که در وب سایت شماست.

اگر به آنها انگیزه ای برای این کار ندهید و اگر تبدیل را تا حد ممکن آسان و شهودی انجام ندهید ، نمی توانند تبدیل شوند.

اولین قدم برای جلب مشتریان بیشتر ، درک عناصر اساسی است که باید در هر صفحه اصلی وارد شود.

پس از تسلط بر اصول اولیه ، از 31 طرح برتر صفحه اصلی الهام بگیرید تا بتوانید بفهمید که برای کسب و کار و مخاطبان شما بهترین نتیجه را دارد.
مزایای یک صفحه اصلی خوب طراحی شده

یک طراحی صفحه اصلی ساده از مخاطبان شما در سایت استقبال می کند ، به آنها می گوید که می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند و به آنها امکان می دهد تا سایت شما را با عمق بیشتری کشف کنند.

می توانید به یک طراحی ساده صفحه اصلی ، پیچیدگی اضافه کنید ، اما نمی خواهید کار خود را با یک آشفتگی بهم ریخته شروع کنید و باید آنرا به طور انتخابی هرس کنید. همیشه با اصول اولیه شروع کنید.

به چه چیزی در صفحه اصلی خود نیاز دارید؟ مخاطبان شما چه انتظاری دارند؟ و کدام عناصر اولویت دارند؟

وقتی بتوانید به این س questionsالات پاسخ دهید ، اطلاعات لازم برای طراحی بهتر صفحه اصلی را خواهید داشت. در طراحی وب ، عناصر صفحه اصلی اهداف بسیار خاصی دارند.
کمک به مخاطبان هدف خود برای شناختن تجارت شما

بسیاری از بازدید کنندگان وب سایت شما ابتدا صفحه اصلی شما را پیدا می کنند. با توجه به این نکته ، شما باید اولین برداشت جامد را ایجاد کنید.

صفحه اصلی شما باید احساسی از ارزش های شرکت ، پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) و هدف شما را ارائه دهد. اگر بتوانید به طور مثر این اطلاعات را برقرار کنید ، احتمالاً مشتری های بالقوه را فریب داده اید.
بهبود تجربه کاربر در وب سایت خود

مصرف کنندگان با هدف از وب سایت شما بازدید می کنند. این می تواند خط تولید شما را بررسی کند ، پست های وبلاگ خود را بخواند ، یا اینکه آیا نوع خاصی از خدمات را می فروشید.

صرف نظر از این ، شما می خواهید آن مصرف کننده را به صفحه مناسب هدایت کنید. طراحی صفحه اصلی شما باید با ارائه ناوبری بصری و درک چگونگی جریان وب سایت ، این انتقال را تسهیل کند.
تبدیل بیشتر به دست آورد

شما می خواهید بازدید کنندگان وب سایت تبدیل شوند ، اما اگر به آنها انگیزه و فرصت لازم را ندهید ، این کار را نمی کنند. شاید شما بخواهید یک لیست ایمیل ایجاد کنید ، اما اگر بازدیدکنندگان نتوانند فرم ثبت نام را پیدا کنند ، پایگاه داده شما خالی خواهد ماند.

با در دسترس قرار دادن این اطلاعات در صفحه اصلی خود ، در تبدیلات افزایش چشمگیری خواهید دید.

روش دیگر برای تقویت تبدیل ها ، ایجاد اولین تأثیر قوی در صفحه اصلی است. اگر بازدیدکنندگان از تجربه خود در وب سایت شما لذت ببرند ، در آینده نیز به احتمال زیاد آن را به یاد می آورند. شاید امروز فروشی انجام ندهید ، اما آن مشتری روزها یا هفته ها بعد برمی گردد و از شما خرید می کند.
بهبود آگاهی از برند

با اجازه دادن به تصویر و پیام برند خود در هر صفحه ، شرکت خود را به یاد ماندنی کنید. این امر به ویژه در مورد طراحی صفحه اصلی شما بسیار صادق است زیرا صفحه اصلی به عنوان دروازه ورود به بقیه وب سایت شما عمل می کند.

آرم ، نشان و هدف شما باید در مرکز توجه قرار گیرد. در واقع ، حتی ممکن است بخواهید یک فرم یا بیانیه را به بالای صفحه اصلی خود اضافه کنید - ترجیحاً با یک قلم بزرگ - که به بازدیدکنندگان شما احساسی از آنچه می دهید می دهد:

چه مشکلی برای مشتریان خود حل می کنید؟ چگونه زندگی مشتری خود را بهبود می بخشید - شخصی یا حرفه ای؟

مخاطبان وب سایت خود را مجبور نکنید که باید بفهمند چه کاری انجام می دهید. این را از ابتدا روشن کنید.
نحوه طراحی وب سایت وب سایت

اکنون که چهار هدف ایجاد انگیزه در اصول طراحی خود را می دانید ، سه س guال راهنما از خود بپرسید: در صفحه اصلی خود به چه چیز کاملاً نیاز دارید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند و انتظار آنها چیست؟ کدام عناصر اولویت دارند؟

هنگامی که پاسخ این سه سوال را دریافت کردید ، می توانید نحوه بهبود صفحه اصلی خود را شروع کنید. به یاد داشته باشید که هر یک از عناصر طراحی خود را به یکی از چهار هدفی که در بالا ذکر شده گره بزنید. از همه مهمتر ، نگران کامل شدن آن نباشید. بهینه سازی وب سایت یک روند مداوم است!




:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : reza
ت : یک شنبه 30 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');